whatsapp me

whatsapp me

Tuesday 14 June 2016

     Pantas, Jimat Masa. WhatsApp dan kami akan respon Quatation. Kami menawarkan perkhidmatan Renewel Roadtax Kereta/ MPV/ SUV/ dan semua kenderaan jenis penggunaan personel Tanpa Geran melalui MYEG. Kami bersedia membuat penghantaran dalam tempoh 24jam ke seluruh negeri Melaka (kecuali pada hari Ahad dan Cuti Am). Kami beroperasi dari jam 8.00 am - 10.00pm bagi proses penghantaran Roadtax. 
   
    Penghantaran kami terus ke tempat bekerja anda atau pun di rumah. Dapatkan Quatation segera dengan kami. kami akan memberikan Quatation sepantas 10 minit.

    Kepakaran kami semenjak 1998 di dalam Industri Takaful dan Insuran meliputi Insuran/ Takaful Kenderaan Bermotor, AM, Hayat, Medical Card dan lain-lain Produk. Kami menggunakan Takaful Ikhlas, Takaful Malaysia, Takaful Etiqa bagi perlindungan Kenderaan Bermotor.

     Ya.... buat tempahan sekarang, kami akan melayani anda sebentar lagi. Jimatkan masa anda. Pastikan anda mendapat khidmat kami yang pantas, berkualiti dan menyenangkan minda!

Tq.

admin.
Hotline : 0192165450


Perkhidmatan ROAD ASSISTANT / CAR CARRIER 24 jam - 7 hari Seminggu  -juga kami sediakan dengan HARGA TERBAIK... JANGAN RISAU JIKA kereta anda KEMALANGAN dan BREAKDOWN











Untuk Sebut Harga Segera.... 
Sila Whatsap Salinan Geran/ Takaful / Insuran Kenderaan Tahun Yang Lepas

Boleh Juga, whatsapp maklumat ini terlebih dahulu -> No. ic owner, No. Plate, Model Kenderaan & Tahun Buatan.



no. syarikat : 001604968-M
ANAHISHAM MANAGEMENT AND SERVICES
Alamat : MT 2885 Jalan Bandar Baru 11, Masjid Tanah, Melaka

mou

mou